Sunday, October 11, 2009

Laki Ensem VS Laki tak Ensem...

Posted by hisham at 6:06 PM
Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap: woow, cool giler…
Kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus…

Kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody’s perfect
Kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
Perempuan akan cakap: memang…. muka pun macam pecah rumah!

Kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
Perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
Kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia…

Kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: sepadan sangat…
Kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

Kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
Kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata:…(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)…

9 comments on "Laki Ensem VS Laki tak Ensem..."

azzaliena suziantie feisal on October 11, 2009 at 9:13 PM said...

huhu...
hensem o x xpenting...
kejujuran yg penting

azalea on October 12, 2009 at 8:45 AM said...

klu hensem, boleh buat kenyang perut ker.. hehehe

Solehah on October 12, 2009 at 11:16 AM said...

hehe..takde maknanya..hensem hati yang org cari..kan?kan?

NuruL on October 12, 2009 at 2:14 PM said...

hehehe.
tuh statement pmpn2 demanding jew tuh.
lalala.

imHepPie on October 12, 2009 at 5:06 PM said...

haha...xkesah x ensem asal setia je..lalala~

NuR on October 12, 2009 at 10:42 PM said...

salam singgah..
yg penting hati...

aloy_paradoks on October 12, 2009 at 11:14 PM said...

orait...

kawie2020 on October 13, 2009 at 12:16 AM said...

hehehe..tajuk en3 yg menarik...

sebenarnye kite berkata rupa paras x penting tp hati kite selalu berkehendakkan kpd kecantikan. itulah yg suatu keistimewaan yg diberikan kpd manusia..

suke berpakaian cantik, mahu beg yg cantik dan begitu juge dgn pasangan yg menarik..

bahkan nabi sendiri menggariskan kecantikan itu sebagai 4 syarat utama dalam mencari calon isteri.

jadi tepuklah dada, tanyela selera/hati/iman..
lu pikir la sendiri...

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ on October 13, 2009 at 7:28 AM said...

huhuhu......
kalau lelaki hensem...
tapi tak suka pada pompuan?
cam no lak?


hehehhehehe

Post a Comment

Thankz for visiting my blog,you are welcome to comment and change of view but its proper to comment related to the posted..may god bless you otherwise may got belasah you..."sy akn jwb komen yg berbentuk soalan shj"...tq

 

UnrestMind...هشام Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez