Wednesday, February 3, 2010

Pada sahabat2 bloggers aku..

Posted by hisham at 9:13 AM
Salam sume sahabat2, tugas aku semakin sibuk dan sibuk. Pergi pagi blik malam., aku x punyai follower yg byk, biar sikit tp slalu tejah blog aku dari follower beribu tp yg dtg berpuluh jer, folower tegar aku lebih kurang 50 ++ je, aku pnah biarkn entri aku selama satu hari tanpe wat blog walking kt blog2 yg salau dtg blog aku., yg dtg 50++ alhamdulillah..trm kasih kt korang..moga korang kaya cepat..aminnn


Tujuan aku wat entri ni..aku nk bgtau..kalo korang ade entri baru..bgtau aku kt YM atau kt cht box..tp ni adelah khas utk sahabat2 aku yg slalu komen aku jer..aku wat cmni sbb aku keja balik mlm, so aku xtau yg korang ade post baru..dan mgkin juga aku terlepas pndang..maklumlah aku ni dh semakin tua..


Aku juga akan buang follower widget x lame lagi dan aku akn buang link2 blog kt blog list aku yg x aktif..menyemak je..sbbyer aku x dihargai..dan aku juga akan mengomen blog org yg komen aku saje..aku wat blogwalking kt blog2 yg dtg blog aku saje, dan pade sape2 yg selalu dtg komen blog aku, tp aku x dtg blog korang, aku mnta maaf byk2..maafkan aku yer...

~InsyaAllah pd bln 4 akan dtg aku akn berkawin..sume dijemput hadir..wajib hadir kalo dijemput tu adalah satu tggung jwb sesama islam
~aku akn mencari bloggers jantan plak utk blog list aku..tp tu bkn bermakne aku GAY..nafsu serakah aku kt aweqs2 je...meowwwww...



blog comments powered by Disqus
 

UnrestMind...هشام Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez