Saturday, February 13, 2010

Entri Suka2...

Posted by hisham at 9:24 AM
Dalam entri2 aku sebelum2 ni jarang sekali aku membuat entri2 yg berunsur kelucahan, aku mempunyai byk koleksi lawak lucah tapi aku tidak publishkan krn aku berpendapat ianya tidak lawak dan lucah hingga aku sndiri tidak ghairah dan nk gelak pun susah, oleh itu aku lebih suka membuat entri2 yg berbentuk perbincangan, informasi, luahan hati aku dan isu2 semasa dan aku nk kekalkan blog aku dgn entri yg sebegini.

Okay, berbalik apa yg aku nk bgtau ni, ade org yg begitu ghairah dan bernafsu dgn entri aku dan ade pula yg bernafsu tapi nafsunye tersekat-sekat dan ade yg lansung tak mempunyai nafsu.

Kepada mrk yg bernafsu ni, korang memang kuat nafsu, hebat dan mempunyai penyakit mcm Tiger Wood iaitu sentiasa dahagakn sex, mereka2 inilah yg selalu dtg blog aku dan memberikan komen tanpa mengenal penat lelah semata2 nk memuaskan diri dan ingin mencari kepuasan atau sekadar buat2 puas....

Kepada mereka yg membaca sepintas lalu ataupun sambil lewa, tgk tajuk, tgk pangkal entri dan hujung entri tapi memberikan komen, mgkin mereka2 ni nk ambik hati aku jer..aku ibaratkan dorang ni seperti melakukan persetubuhan pra matang yakni, dorang ni cpt klimak  x smpai seminit dh tewas..baru bukak suar cawatpun dh terpancut dan lagi mrk ni gelojoh ketika melakuknnya..tanpa pemanasan ataupun intro..main rodok jer..

Kepada mereka yg membaca secara senyap(silent reader)tanpa meninggalkan komen, aku ibaratkan mrk sepeti melakukan persetubuhan tanpa ejakulasi dan mungkin juga dorang ni beronani

Kepada mrk yg tersinggah ke blog aku secara sedar atau tidak tanpa membaca dan memberikan komen aku ibaratkan dorang ni mengalami masalah mati pucuk ataupun Erectile Dysfunctional, menopause ataupun andropause

Kalo korang sume nk layan entri2 yg mempunyai kelucahan yg penuh kesopanan dan ketatasusilaan sila lah kunjungi blog Kapten Luffy @ Ahfat dan Kawie2020, tapi kalo korang nk jadi sewel dan nak membangkaikan diri korang kunjungilah blog Bonekaxsakit @ AKU OWRNING...pasti korang x sakit..

~pesan aku...fikirlah secara positif dan ini adelah entri gurauan...ampun dan maaf !!!
~pesan aku lagi..biar mati adat jangan mati pucuk...
~aku bz la dh 4 hari x on9..nti aku terjah blog korang eh...insya Allah
blog comments powered by Disqus
 

UnrestMind...هشام Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez