Thursday, February 18, 2010

Poyos Instrumental @ Skt Mental..

Posted by hisham at 11:00 AM
Salam semuanya...cadang aku nk nyanyi sbb didesak oleh dua org gadis yg keduanya bernama Fika..mrk ialah Fika a.k.a shapikapikabon dan  Fika a.k.a Lumut tapi x jadi sbb suara aku sengau la...malu ler...ni yg kt bwh ni aku main gitar pun byk tersasul dan terkucil, panic agaknyer dpn kamera wlaupun xde org, aku panic dgn diri aku sendiri..sorila yer byk salah note...



Lagu yg aku main ni intrumental medley...lagu Bouree oleh John Sebastian Bach, lagu Cry oleh Joe Satriani, lagu Rhandy Rhodes gitaris Ozzy Osbourne, lagu Love Story oleh Nino dan last skali lagu tema dari filem GodFahter.. byk kesalahan note...panic la...

~untuk kedua Cik Fika...insya Allah aku nyanyi nnti ...
~latihan penting..xde latihan cmnilah jadinya..terkucil..so, ape jua bidang skalipun latihan tu pnting..termasuk latihan bersenggama...
~nk dgr audio yg baik pkai headphone..kalo leh pkai yg sony punyer...hehe
~tenet dikawasan aku mmg teruk tambah plak dgn kesibukkan aku..maafkan aku kwn2 sbb x p blog korang nk reply komen kt blog aku pun mls ..nnti aku p blogrunning ok...tq sume 

blog comments powered by Disqus
 

UnrestMind...هشام Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez