Friday, January 8, 2010

Maafkan Aku...

Posted by hisham at 9:18 AM
Salam...asal sesetengah manusia ni suke layan org lain mcm taik..mcm bangkai..mcm setan..kita hormat die..tp die lyn kite mcm najis berat yakni najis mughalaazah..kanape ??..adekah itu kifarah bagi aku..hukum karma ?aku redha je la..tapi pada sape2 yg berkenaan..hormat menghormatila, satu hari nnti org buat kt korang camtu balik..percayela..Allah bg CASH n CARRY ....

~aku jarang p blog kwn2 yg lain..maafkn aku..nnti aku qadar balik inyaAllah..aku penat berkerja..sekolah dh bukakpun..kt sebulan stengah aku rehat so..urat2 pun dah lesu nk keje semula.....sori utk semunyaaa.....
~aku terjah org yg komen aku je kalo aku berkesempatan..insyaAllah, tapi kalo aku terlepas pandang tu..maafkan aku..jgnla ckp aku sombong ok..bgtau aku kalo aku x p blog korang..plsss..tk cre.
blog comments powered by Disqus
 

UnrestMind...هشام Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez