Tuesday, March 16, 2010

Menjengah Blog Kawan-kawan..

Posted by hisham at 9:07 AM
Salam sahabat semua...baru hari ni aku free dan teramat percumanya aku...aku nak terjah blog kengkawan jap, nk jln2 dan wat onar kt blog korang, kalo keadaan mengizinkan aku berbuat demikian. Menagapa aku perlu terjah blog korang?..kenapa? sebabnya, blog korang mmg best(poyo plak aku rase)..korang pun slalu terjah blog aku, , yg korang wat entri satu hari smpai lapan kali psl ape, tak terkejar aku..haha, aku komen satu entri je satu hari..hehe dan kadang2 sampai tak terkomen...sori my fren..jgn mrh..
















 korang nmpak x aku..tu la, yg tgh berdiri kt perahu tu...

Dan akhir sekali, aku nk pesan kt diri aku sndiri dan korang sekali, wat baik la kt org tua dan org2 yg miskin..moga korang semua dipermudahkan segala urusan...aminn
blog comments powered by Disqus
 

UnrestMind...هشام Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez