Saturday, March 20, 2010

Aku Benci Kau Mark Zuckerberg...

Posted by hisham at 9:30 AM
Salam semuanya,aku nak bercerita secara ringkas tgg seseorang  hamba ini yg bernama Mark Zuckerberg, aku benci mamat ni, belaiu berketurunan yahudi, aku benci yahudi, tapi bila aku fikirkan balik, nabi2 kite pn kebanyakknanya pun yahudi, jadi aku tak jadi benci yahudi, yg aku benci adelah zionist.

Mark Zuckenberg adalah pengasas Facebok, beliau mencipta FB ni bersama tiga orang kawannya yg lain  pada tahun 2004 di Universiti Harvard. Sebelum itu, FB ni di panggil Harvard Thing, kerana FB ni hanya digunakan di Harvard shj. Untuk memperluaskan lagi, Mamat ni telah menyebarkan FB ni di beberapa buah Universiti di USA dan nama Harvard thing ini ditukar kpd Facebook, dan lebih hebat lagi mamat ni menyebarkan Facebook ini ke seluruh dunia sekitar tahun 2006.


Aku benci kau lah wahai Mark Zurkerberg, kau kaya dan sudah menjadi jutawan diwaktu usia yg muda.,dan mungkin kau ada menderma kat Zionist, mesti ada kau menderma, kalu tak byk pun sikit..lagipun FB kau ni makin hari makin popular, sehingga PM aku pun sibuk nak berFB ni, walaubagaimanapun aku berterima kasih kt kau sbb krn FB lah aku berjaya menjejak kwn2 lame aku ketika aku bersekolah dahulu, apa yg aku nampak itu sahajalah kelebihan FB ni..yg lain hanyalah suam2 kuku saje.
 Kalau engkau orang nak tahu lebih lanjut dan lebih terperinci, kamu2 semua pergilah jumpa Mr.Google dan carilah kisah mamat ni di Wikipedia......sekian

"Ein Volk, ein Reich, ein Führer"......Achtung !!!
blog comments powered by Disqus
 

UnrestMind...هشام Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez