Saturday, February 27, 2010

Tips Menghapuskan Love Bites...

Posted by hisham at 10:07 PM
Salam semuanya, love bites atau gigtan cinta mmg sudah menjadi satu kelaziman dulu kini dan selamanya. Pasangan yg bercinta atau pasangan yg sudah berkahwin ade mengamalkan love bite ini.

Kebiasaannya love bites ni di buat di leher dan ada juga dimerata tempat, tempat-tempatnya, korang fhm2 sndirila yer...aku segan nk tulis ni...

Ada pasangan yg memberikan love bites sbg tanda kasih dan ada juga sbg cop mohor menandakan pasanganya itu sudah berpunya dan sukarlah pasanganya itu hendak berfoya-foya dgn wanita atau lelaki lain.

Gigitan cinta atau love bites ni boleh dihilangkan dgn kadar segera, caranya ialah dgn mengambil bawang putih, potong sedikit dihujung bawang tu dan gosok atau tonyok pada bahagian2 yg kena gigit tu..tonyok atau gosok berulang-ulang sampai setengah jam atau lebih bergantung pada tahap kekuatan gigitan tesebut. Gosoklah sampai perit ataupun melecet bagi mencapai tujuan anda  maka dgn ini anda bolehlah melepaskan diri dari pandangan umum.

Saudara kawie berpendapat dgn menyapukan sedikit minyak cap kapak dan ditonyok dgn bawang putih boleh mempercepatkn lagi hilangnya kesan love bites itu manakala Saudara Zalie @ Luffy mengatakan, dgn menggunakan colgate pun boleh menghilangkan kesan love bites itu., agak-agaknya dorang berdua ni mmg pakar lah..sungguh tinggi ilmu dorang ni...tak tercapai oleh akal ku.

Tujuan aku buat entri ini bukanlah aku nak mengajar korang berbuat perkara yg tak senonoh tetapi aku nak meringankn beban korang dgn perkara yg korang buat tu.

~bile gosok ni,,mmg pedih, tapi hasilnya..lumayan....

blog comments powered by Disqus
 

UnrestMind...هشام Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez