Saturday, January 2, 2010

Result Contest Despret Boneka

Posted by hisham at 4:00 PM
Assalamualaikum w.b.t, segala puji-pujian bg Allah tuhan yg mencipta seluruh alam maha pengasih lg maha penyanyang dan selawat serta salam keatas junjungan besar kami nabi Muhammad s.a.w keatas keluarge dan sahabatnya sekelian.

Peserta2 contest ini terdiri drp bloggers yg sempoi ,cun, ganaz, serta boleh berbincang topic2 yg mempunyai unsur2 kelucahan yg penuh kesopanan dan ketatasusilaan. Peserta2 tersebut adalah.:
Juri-juri yang telah mengGAYkan dirinye dgn terpakse dan terseksa melihat BonekaXSakit memakai spedo adelah :

Aku selaku ketua juri beserta empat juri yg lain dgn ini ingin mengumumkn keputusan pemenang Contest Derptret boneka x Sakit ini.Pengiraan undi telah dilakukan di sebuah hotel yg terkemuka dan telah dibiayai oleh salah seorang juri iaitu Kapten Luffy.

Setelah mendapat keputusan dari juri2 yg lain dan telah diaudit oleh bro kawie yg innosen, dgn dipantau oleh  Price Water House Coopers iaitu syarikat audit terkenal dgn majoriti yg besar, iaitu sebanyak 70%, dgn ini pemenangnya adelah Cik Ezzati a.k.a My TRUElife

Hadiah bagi pemenang contest ini akan berpeluang berdating dgn Mr.Firdaus a.k.a Boneka x Sakit dan juga berpeluang memiliki cinta sejati beliau dan berpeluang juga memiliki tutttt S (sila klik) beliau....sekian.

**********************************************************************************
~selamat thn baru semua dan kpd peserta2 yg x berjaya cube lg thn hadapan dan igt anda juga adelah pemenang dan semua perkataan yg mempunyai colour mempunyai link blog.
blog comments powered by Disqus
 

UnrestMind...هشام Copyright 2009 Reflection Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez